7 Ocak 2013 Pazartesi

minik bir watsons ve eczane alışverişim...

Yılbaşı indirimlerinin hiçbirinden alışveriş yapamadım zamansızlık sebebiyle...Sonrasında yaptığım minicik bi watsons alışverişimden de bunlarla döndüm.

Watsons herbal collection botanical shine shampoo (valla bana gayet mantıklı geldi.umarım saçlarım da aynı şeyi düşünür...)
i love...strawberries & milkshake  bubble bath & shower créme 
i love... strawberries & milkshake body scrub

Marsha Pretty dolls
 shower gel-lemon

Rebul eau de cologne Jasmine
Johnson's baby dream
Bakalım işe yarayacak mı?...:S
Ordan sonra bi eczanenin vitrinine bakarken canım çekti :) 
Blefaroshampoo Göz kapağı ve kirpiklerin hijyeni için.
(Göz doktorumun ciddi tavsiyesidir.) 
Bübchen duş kremi & şampuan ve Nemlendirici bakım kremi; çocuklar için olsa da biz de kullanabiliriz yani değil mi?..:)
Veeee olmazsa olmazım: Bepanthen Plus. Sık başvurduğum bi kremdir kendisi.En küçük yara,bere,bertik,kuruluk,sivilce iğrençliği vs.ye çok iyi geliyo.

Bayılıyorum Selin kokusuna...
Selin Limon kolonyası 50 ml.
Elbette herdaim alınacaklar arasında.
 
Kimse beni zorlamadı ama niye aldığımı merak ediyorum.Güzeldir di mi? Göz çevremdeki kırışıklıklar 80 yaşındaki bir hanımın kırışıklığı gibi gelmeye başladı.Açıkçası iğrenç geliyo.Kendimi öyle düşünemiyorum bile :D O yüzden hemen aldım.
Kullanalım bakalım..:)
 

İşte bu kadar.
Başka alışveriş yapan var mııııı?????



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder