22 Mayıs 2013 Çarşamba

Bitenler#5

Merhabalar...İşte benim bitirdiklerim...
Amway home Loc ıslak mendiller :Bu mendillere bayılıyorum.Eğer yakınınızda amway üyesi bir arkadaşınız varsa mutlaka alın.Özellikle işyerinde o kadar çok işime yarıyo ki...Mürekkep lekeleri konusunda uzmandır kendisi. Sadece ıslak mendile değil benim için:) Yenisi yolda.
Benri pamuk ve Medi safe makyaj pamukları : Her ikisinin de yapısı benzer geldi bana.Medi safe pamuğa ulaşmak daha kolay olduğu için tercihim medi safe.
English Home shower gel white lily : English home duş jelleri başta çok dikkat çekici geldi.Güzel,yoğun,köpüğü de güzel temizliği de...Ama niyeyse sonlarına doğru özellikle sırtımda ve kollarımda tuhaf sivilcelere sebep oldu.Yenisini almayı düşünmüyorum.
Oriflame love is in the air shower cream: Oriflameden beklenmeyecek kadar güzel bir duş ürünüydü benim için.Çok güzel köpürüp kolay durulanması çok hoşuma gitti. Ama cildimin azıcık kurumasına sebep olduğu için yenisi alınmıyor..
İkisinin de kokusu çok güzeldi ama :)
İşte mükemmel temizlik diye buna derim.
Yves Rocher Express eye makeup remover : En sevdiğim özelliği tek hamlede birçok makyajı temizlemesi.Temizledikten sonra da gözlerinizde hiç yağ mağ hissi bırakmaması ve gözlerimin içinde herhangi bir makyaj kalıntısı olmadan kaldığım yerden devam etmek...
Clean &Clear Derinlemesine temizleyici losyon : Yüzümü sildikten sonra gerçekten temizlendiğini bildiğim bir losyon. Yenisi alınmak üzere yola çıkıldı bile...:)
Agent Provocateur Eau Emotionnelle sample: Enfes bi parfüm alın derim.
Narciso Rodriguez for her : Kaçıncı parfüm bilmiyorum ama bayılıyorum bu kokuya...
Avon Glazewear Extreme gloss :Kaç yıldır benimle bilmiyorum artık atılması lazım bunların.Artık avonla ilgilibişey yok elimde.2 ya da 3 krem dışında başka avon kullanmıyorum...
Yves Rocher Shampooing : Yves Rocher ürünlerinin hepsini çok seviyorum.Bu şampuanı da çok sevdim ama tek kötü tarafı saçlarım temiz kokmuyodu işte...:( Ama cidden saç diplerimdeki kaşıntıların tamamının gitmiş olması, rengini koruması, ve yumuşacık rahatsız etmeyen bir temizleme yaptığı için uzun zaman tercihim olarak kalacak.
Yves Rocher Rasberry vinegar :Aşık oldum bu ürüne resmen.Özellikle kokusu harika.Müthiş bi ürün. Ama artık üretilmiyo gibi bişey duydum çok üzüldüm ne kadar doğru bu? Saçlarımı en son bu ürünle duruladığımda geç kirlendiğini ve uzun zaman (neredeyse 4 gün) kaşıntıdan ve yağdan uzak bir zaman geçirdiğimi bilirim.
Badem yağı : Sert olan bazı şampuanlarımın için ekleyerek saçlarımda ve bazı fırçaların temizliğinde kullandım. Hep evin bi köşesinde durması niyeyse çok hoşuma gidiyo.Çok önemli bir ihtiyacımı gidermiş gibi hissediyorum :)
Otacı bitki Özlü Şampuan : Niye bazı ürünlerin mini boyları bu kadar iyi oluyor bilmiyorum. Otacı bitki özlü şampuan da böyle maalesef.Orjinal boyunu aldığımda aynı değil sanki kokusu,rengi başka temizliği başka vs... Mini boyu güzel olduğu için yine mini alınacak :)
Dead Sea spa magic fresh'n white: Belki bu markanın ürünlerinden kullanmışsınızdır.Bu ürün Hem diş macunu hem de ağız bakım suyu olarak kullanılabiliyor.Yani suyun için bir kaç damla karıştırıyosunuz ve onunla gargara yaptığınızda ağız içindeki tüm yaralara ve ağız kokusuna iyi geldiğini söylüyorlar.dı...:) Ama bende işe yaramadı.Daha doğrusu bu ürünü niye bilmiyorum sevemedim. Bitti gitti işte...Yenisini almasam da olur.:)
Acuvue Oasy - Bausch + Lomb Purevision Lens: Ara ara lenslerimi değiştirmek gözlerime iyi geliyor. Pure vision lenslerim normalde çok iyi ama bilgisayar karşısında gözlerim benim değil sanki çok canımı yakıyo.Bu yüzden Sadece Acuvue Oasy lenslerim bilgisayarda ve gece gündüz çok iyi geliyo. 
Flormar gentle nail polish remover : Nihayet bitti. Flormarın belki de en sevmediğim tuhaf yapılı bir tırnak cilası temizleyicisiydi. Bana iyi gelmedi en azından. Şükür bitti.
Dettol Hijyenik Sabun: Çok güzel ve gerçekten temiz bir sabun.Özellikle işyerinde kullanıyorum. Ellerimi kurutmadan ciddi bir hijyenle temizliyor. Kokusu da güzel.
Bunlar da mutfaktan...
Amway Loc home Mutfak temizleyici : Sinmiş kokuları yok edip güzel temizliyo.Bulaşık temizliği hariç tüm mutfak temizliğinde kullanabilirsiniz.Sulandırılarak kullanılıyor ama ben deterjanı çok sevdiğim için neredeyse tüm şişeyi bitirmek üzere kullanıyorum...
Cif ultra beyaz mini : Mutfaktaki favorim. Bu kadar mini olması bir tanıtımda verilmiş olmasındandır :) 
İşte bu kadaaaarr... 
Bir bitenler köşesi daha sonlanmıştır.Sevgiler...

1 yorum:

  1. MERHABA BEN GELDİM. SAYFANA. BENİM BİTİRDİKLERİM SADECE 5 YIL ÖNCE ALMIŞ OLDUĞUM EL KREMİ İDİ. SENİN GİBİ İNSANLARA BAYILIYORUM . BYE
    MESAJ YAZDIKTAN SONRAKİ ONAY KISMINI KALDIR .DEĞMESİN YAĞLI BOYA DİYE BLOG VAR. ORAYA BAKABİLİRSİN

    YanıtlaSil