17 Aralık 2013 Salı

Küçük Mutluluklar Dükkanı Alışverişim...

Merhabalar...
Gitti gidiyor sitesini biliyordum fakat dükkanlar kısmından nasıl alışveriş yapıldığını anlayamamıştım ve bazı isimleri bulamıyordum.
Birazcık daha araştırınca nihayet önceden de alışveriş yaptığım kucuk_mutluluklar_dukkani'nı buldum.
Yurtdışından getirdikleri ürünleri satıyorlar ve bence başarılı markalar var...
E.l.f. de ne zamandır dikkatimi çeken bir palet vardı ve almazsam olmazdı.
 Evet işte bu.:) Bronz görünümlü maykajları çok sevmeye başladım (abartmamak kaydıyla tabi)
Youtube da ve instagramda bazı blogger sayfalarında ve yayınlarında rastlıyorum bu markaya..Ne derece kullanışlı henüz denemedim fırsatım olmadı daha doğrusu...Ama renkleri enfes..
İçinde 6 far, primer,fırçası ve eyeliner bulunuyor...


ayrıca makyaj örnekleri de verilmiş...Biraz ışıltılı bir ürün ama bakıciiim artık...:)
Yanındakiler de dükkan sahibinin zarif hediyeleri...
Sanırım lip butterı da aldım.Bonnebell mocha creme rengi...Oldukça güzel.Dudaklarımı kurutmadı..
Eğer siz de inceleyip alışveriş yapmak isterseniz buyrun dukkana ...
Daha güzelleri sizlerin olsun...
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder