17 Aralık 2013 Salı

Vanilya Club Aralık kutusu...

Merhabalar...
Biraz gecikmeli de olsa yazmak istedim.İşte bu ayın vanilya club kutusu...
Her zaman çok şık bir kutuyla gönderdiklerinden bu ay bu şekilde gelince biraz tuhaf oldum..:)
Önemli olan içeriktir deyip çok üstünde durmamaya özen gösterdim...:)
Şampuanımın bitmiş olması,yeni oje alma aşkım ve her yılbaşı kutlamasında edinmek istediğim kırmızı ruju görünce;"kutu neymiş canım!" deyip keyfine vardım..:)
 Bu arada neredeyse hepsini kullandım.Bütün ürünlerin kokuus muhteşemdi.Şampuan ve saç kremi halen birazcık kaldığı için duruyor.
LCN el kremi deneme boyu olmasına rağmen çok işime yaradı.Öyle yoğun ki.İlk başta işe yaramaz gibi duruyor ama yoğun bir yapısı var.Elinize azıcık almanız gerekiyor.Kokusu Ralph blue gibi..
Hatta aynısı diyebilirim.
China glaze anlatmaya gerek yok sanırım...Ama son zamanlarda fazla oje (tırnak cilası) kullanmıyorum...Sadece almak istediğim renkti ve kutudan çıktığında mestolduğum bi üründü.
Bir süreliğine ertelediğim vanilya club üyeliğimin bu ayki durumu da böyleydi..
Sizlerde üye misiniz?Sizlere neler çıktı?
Eğer üye olmak isterseniz burdan lütfen ...
Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder