18 Şubat 2014 Salı

Bitenler #11

Merhabalar...
Sizin sayfanızda da aynı şekilde hatalar oldu mu bilmiyorum ama epey uğraştırdı beni...
Kimse uzun uzadıya bişeyler okumak istemiyo diye ben de ne zamandır instagramda takılıyorum.
Ama yine de bitirdiğim ürünler olunca dayanamadım yazmak istedim.
İşte bu ay bitirdiğim ürünlerin minik resmi...
 Genelde duş ürünleri bitirmişim.Ben sanırım yiyorum onları..:)
Protex duş jelleri Herbal & Ultra : Kesinlikle almalısınız.Hijyen mükemmel.Sürekli aldığım bir ürün.
Naturals Argan yağlı duş jeli Watsonsdan aldığımız bir duş jeliydi.Güzeldi sadece pompalı oluşu ekonomik gibi durabilir ama sadece yemeyenler için.:)
English home body mist soft : English home'a gittiğimizde anneciğimin keşfettiği harika kokulu bir body mist.Lavantalı,Gül kokulu, lilyum kokulu da var ama bu gerçekten çok güzel ve adı gibi soft bir koku.Tavsiye ederim.
Yves Rocher bio duş jeli : Doğum günü alışverişimin hediye ürünüydü.Diğer duş jellerini tercih ederim.Çok sevmedim.
Oriflame feminelle intim jel : İntim temizleyiciler hakkında ne düşünüyosun bilmem ama kesinlikle alınmayası bir ürün.Daha fazla kötü bişey söylememek için susuyorum :)
Yves Rocher Sérum Végétal gündüz kremi : Çok severek kullandığım ender kremlerden biriydi.Yeniden alınacaklar listesinde adı geçiyor.Çok fazla etkisini gördüğmü söyleyemem ama yine de cildimi rahatsız etmeyen bir üründü.Gece kremi için aynı şeyi söyleyemem...
Yves Rocher intensive slimming : Vcut sıkılaştırıcı ve sellit için miydi?Ne için inanın hatırlamıyorum ama vücuttaki şişkinliği çok iyi alıyor.Bunun için bile yeniden alabilirim...
Facelle günlük kullanım pedi : Rossmannlarda satılan sıradan bir günlük ped. Güzeldi.Rossmanna yolum düşerse alırım..
Blefaroshampoo : Gözkapağı ve kirpiklerin hijyeni çok önemli.Özellikle lens kullanıyorsanız daha da vahim bir durumdur bu lens kullananlar bilirler.Her ne kadar bebek şampuanlarının da rahatlıkla kullanılabileceğini söyleselerde içindeki kimyasallardan dolayı bunu tercih ediyorum ve de iyi yapıyorum :) Çok iddialı oldu sanırım:)) Ama ciddiyim.Çok hijyenik ve ciddi bir temizliği var.Temizleyicilerle çıkaramadığım göz makyajımı tertemiz yaptığını söyleyebilirim. Yeniden alınacak.
Dove beauty blossom cream : Migros alışverişim sırasında almıştım.Çok güzel bir kokusu vardı ama çok koyu kıvamlı bir kremdi.6 liralık fiyatıyla ilgimi çekmişti.Yeniden belki alırım...
Avon care family cream : Avon ürünlerini sevmediğimi her fırsatta dile getiriyorum ama almaya da devam ediyorum.Sonunda bitti ama bu krem epey bereketliymiş.Elimde çok fazla losyon ve krem var almam sanırım.
Agent Provocateur bathing bubble wash : Harika! Kelimenin tam anlamıyla mükemmel.Kokusu, yapısı, temizliği herşeyi herşeyi...Bonvagon indirimlerinden birinde almıştım ve parfümüyle kremi hala duruyo kıyamıyorum kullanmaya:) Yeniden bir indirimden alınabilir.
Krauterhof kırmızı asma yapraklı krem : Yorgun bacaklarınıza sürüyorsunuz ve de ayaklarınıza,ayaklarınızdaki kılcal damarların sevimsiz görüntüsünü gizliyo ve cidden bacaklarınızı dinlendiriyo.Evet tam olarak açıklaması bu.Ama Kipada son kullanma tarihlerini görmeme rağmen ve geçmiş olmasına rağmen aldığım ve kullanmaya devam ettiğim kremlerim maalesef çöpe gitmek zorunda.2010 da üretilmiş 2013 de tarih bitmiş görünüyor.
Isana creme seife : Sabun yahu bildiğiniz sabun.Mis gibi kokan sabun işte bu.:) Rossmanna her gittiğimde sepeti ağzına kadar doldurmak istiyorum bu sabunla.Güzeldi.Zaten hep alıyorum ve devam edeceğimdir.
Dove beauty cream bar : Anlatmaya gerek yok sanırım.Hala watsons alışverişimden aldığım 6 tane ve farklı alışverişlerimden aldığım 1 tane 1 tane farklı yerlerde bulunuyor.Kullanmaya devam ediyorum.
Bioderma sensibio h2o Micelle solution : Cildimde tüm makyajı temizliyorum, yineliyorum,yeniden bir daha siliyorum..Sabah kalktığımda tonik olarak kullanıyorum.Güzel hem de çok güzel.Lila kutudan aldığım 2'li seri duruyor.Sürekli alınası bir ürün.
Dior Addict :Niye şu parfümlerin dibindeki son damlayı alamıyoruz?Niye o kısmı kullanamıyoruz?Çok az kaldı ama kaldı sonuçta yani.Yaz kokusu,hatta kış kokusu da olabilir.Parfümün yazı kışı olmaz diyorsanız bizdensiniz.:) Ferah bir kokuydu.Tam koku tarifi yapamıyorum özür dilerim ama ferah tutacak sıktığınızda dinç hissettiğiniz bir zaman yaşadığınız bir parfümdü.Sevil parfümeriden almıştım.
Resimde gördüğünüz mini boy ürünler lancaster,goldwell, osmo effects,oriflame giordani ve thebodyshop ürünlerinden oluşuyor.
Kısaca böyleydi.Umarım sıkmadan anlatabilmişimdir?...Sizler neler bitirdiniz?
Yeni alışverişler ve farklı bitirdiklerimle yeniden görüşmek üzere..Hoşçakallıııınnn...
Sevgiler...

 

3 yorum:

  1. Merhaba

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. süper bilgiler teşekkürler,sevgiler :)
    Ben de beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve sizi takibe aldım bana da beklerim :)

    ataleofbeauty.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil