2 Şubat 2013 Cumartesi

Ersağ Temizlik Ürünleri

Merhabalar... Hepimiz evimizi temizliyoruz di mi? Temizlerken kimi öldürür kendini,koparır,hepsi bugün bitsin,şurasını da temizlyym, yok burası şu şekilde olsun,10 tane temizlik ürünü karıştırıp daha temiz olsun diyenler,2 ürünü karıştırmaktan korkanlar....vs vs.vs...... Temizlik benim için gerekli ama açıkçası yormam kendimi,hem steril olsun hem de güzel koksun ya da temizlik yapılmış buz gibi bi durum vardır o çok hoşuma gider mesela öyle olsun diye uğraşırım... Bunun için de bu defa Ersağ temizlik ürünlerini tercih ettim.Bu doğrudan satış yönetemiyle ürünlerini satan Denizlili bi firmanın ürünleri. 
Buyrun :
Ersağ Genel Temizlik Konsantre 1000 ml. : Kokusu inanılmaz derecede tıkayıcı,yani bi maskeyle falan kullanılması lazım.Faranjit, Astım ya da nefesle ilgili bir rahatsızlığınız varsa amman dikkat.Çünkü hala nefesimin tıkanıklığını çözemedim.Bir de geçenlerde elimden düştü yüzüme geldi bi kısmı,gözüme falan..:S Neyse kokusunun ağırlığından temizliğini anlayamadığım bir üründü. Bir daha alamam sanırım.

Ersağ Banyo & Wc Temizleyici Antibakteriyel & Dezenfekte Edici 1000 ml. : Bunun kokusu diğerine nazaran daha farklı kaldırabilir bir kokuya sahip.Ama temizlik açısından ne bileyim daha etkili deterjanları gördüğümden :S bilemiyorum çok da etkili gelmedi.Daha başka ürünler deneme isteğimden almam sanıyorum.
İşin tuhaf tarafı bu markanın sabunundan,duş jeline,genel temizleyicisinden,oda spreyine kadar neredeyse tüm ürünlerini Çeşme'de yazlıkta kullandık,döndkten sonra da yakın bir arkadaşım aracılığyla aldık.Ama niyeyse oradaki etkiyi bulamadık :/ Sanırım rzgarın etkisi vardı.Çünkü orda ben bu derece tıkanmamıştım.Denemek isterseniz inceleyin belki bende gösterdiği etkiyi sizlerde göstermez derim. Olurda incelemek isterseniz ersag.com.tr
Sevgiler...

1 yorum: