10 Şubat 2013 Pazar

Watsons watsons watsons...

Amacım sadece şampuan almaktı.Ve şampuan dışında bişeyler alarak uzaklaştım ordan ..:P   
 Rimmel London BB Cream 9-IN-1 : Çok kapatıcılığını görmedim ama en azından günlük kullanım için güzel.
Rimmel London Eyebrow pencil 002 Hazel  - Flormar Eyebrow pencil No:401 :Her zaman bulamıyorum,bitmiyo da nasıl olsa ama yinede iki tane almak istedim.
Rimmel London 60 Seconds 812 Captain Khaki :Süpper bi renk.
Rimmel London 60 Seconds 805 Grey Matter: Mavimsi gri gibi gelmişti ama bu da güzel.
Martha Pretty Dolls Lemon Shower Gel: Çok güzel bi limon kokusu.Tabi Sephora'nın yerini tutamaz ama yine de güzel.2 lira gibi bi fiyata sahip.
Kate Lipstick 07 :Resmen dudak rengi.Nihayet yahu aradığım rengi buldum.:)
Otacı Seyahat Set: Duş jeli, şampuan ve sabundan oluşan mini bir set.

Dettol Sensitive sıvı sabun: Kokusu acaip güzel geldi.Diğeri biraz naftalinli gibi kokuyodu.:S  
Veee vazgeçilmezlerimiz pambıklarımız:) Watsons pamuk aldım bu defa da.
Şimdilikbu kadarcık...Daha güzelleri sizin olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder