10 Şubat 2013 Pazar

Amway Alışverişim...

Amway markasını duyan çoktur sanırım.Özellikle Loc temizlecisini.Son zamanlarda dayanamadım yine alışverişe dadandım.:) Belki normal markalarda temizliyo ama bu markanın ürünleri benim gibi alerjisi olanlar için yapılmış sanki,çok temiz,hijyenik ama kokusu yüzünden öksrük krizleri geçirmiyorum.Akşam mutfakta yemek yiyorsunuz ama aniden bişey döküldü illa temizlenmek zorunda mesela.Domestos kullandığınızdaki kokuyu düşünsenize...Ama Loc çok amaçlı temizleyici ile öyle olmuyo hem temizliyo,hem de kokusuz yani...
 
Amway LOC çok amaçlı temizleyici : Her yerde kullanılabilir.Halı silmede,duvar silmede,buzdolabınızı temizlemek için,kapıları silmek için,merdiven temizliği yapılırken vs...ve konsantre bi ürün olduğu için 1 lt.lik ürünü 1 yıl kullanabiliyosunuz. 
Amway LOC cam temizleyici sıvı : Biraz daha sulu bi kıvamda.Ama bu ürün de sulandırılarak kullanılıyo ve gerçekten enfes temizliyo camları.Ayrıca hav tutmasını,daha çabuk kirlenmesini de önlüyo.
Amway çamaşır yumuşatıcı - Alp Dağları : Harika bi kokusu var.Tüm ürünlerinde hisisedilen temizlik bu ürünününde de belli oluyo.Kapak ölçüsü 20 ml. makinede kullanım için sadece 10 ml.yetiyor. Tüm ürünler gibi bu ürünü de konsantre. 
 

 Amway Witsful body mist : Çok ferah,tertemiz bi koku.  Body mist yazıyo üzerinde ama aslında EDP. O ferah koku 2 gün hala misler kokuyodu.
Amway Body Series Invisible Solid Deo & Antiperspirant : Tüm ürünlerini daha önce kullandım bu markanın bu deo hariç. Beni en çok düşündüren yanı 2 gün boyunca terlemeye karşı korudğunu özellikle belirtmesi. Terlemek iyidir aslında,sadece koku rahatsız eder beni...Ama terlememek nasıl olur bunu hiç yaşamadım.Zarar verir mi acaba? :S
LOC Islak Mendiller : 24'lü olmak üzere 4 paket halinde satılıyo.Makyaj temizlemek için kullanılamıyo sadece.Onun dışında özellikle küçük çocuğu olan anneler bişey döküldüğünde hemen ıslak mendille silerler ya işte bu mendil onun gibi de kullanılabiliyo.:) hatta üzerinize aniden dökülen özellikle çay lekesini çıkarıyo.

Body Series Refreshing Body Gel : Çok duş jeli kullandım ama hiçbiri de bunun gibi değildi.Kokusu gerçekten ferah.Birazını almanız yeter falan diyo ama ben bol köpüğü sevdiğim için çok fazla alıyorum çok güzel köpürüyo ve kolay durulanıyo,cildinize zarar vermiyo.
MArkanın ürünlerini incelemek isterseniz : www.amway.com.tr

Bol Alışveriş dileklerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder