4 Mart 2013 Pazartesi

Bitenler#2

Hep şu giriş kısmını yazarken zorlanıyorum :S Sinir de oluyorum ayrıca nasıl yazacağımdır diye :S 
Ama sadece bitirdiklerim diyebiliyorum...:S İşte bu ay bitenlerim...bitirdiklerim...

Aslında çok da zevkli şeyler değil..Ama yeri gelmiş olmadık alışverişler yapmışım...Şimdi önce onları kullanayım sonra en güzellerini diyorum :)
Same Parfümler Cacharel Noa & Armani Code : Doldurma parfümleri normalde haz etmiyorum çünkü cildime iyi gelmiyo,giysilerimi berbat kokutuyo...yani ne teninize ne de kıyafetinize sıkabiliyorsunuz.Tuhaf bi durum :S Ama ilk defa sevdim bu markanın parfümlerini.Yeniden alınabilir listesinde...
Oriflame Sparkle In Paris : Oriflame'in bu sıradan görünümlü ama oldukça hoş pudra kokusuna bayıldım resmen! Harika.
Avon Ballroom Beauty : Niye bilmiyorum ama birçok ürününe karşı önyargılı davrandığımı düşünüyodum.Bu ürününe karşı da aynıyım :) Almayacağımdır.. :)
 Nivea Pearl & Beauty Roll-on : Hep alacağım...Koltuk altını siyahlaştırmadan ve ağırlaştırmadan kokusunu da önleyen bi roll-on.seviyorum.Elimdekiler bitince alırım belki...
Angie Body Splash Tropical Trio : Haaarika...Watsonsdan almıştım.Kokusu bildiğiniz mavi ralph.Hem de aynısı...Yazın almıştım bunu sanırım...Yeni bitirdim.Yeniden alınabilir.
Dia deo Soft touch : İşyerinin iğğğğrenç ötesi çekilmez kokusunu önlemek için almıştım oda parfümü niyetine...:) Herkesin gözdesi oldu bi anda..Eğer Nivea size pahalı gelirse kokusu aynı olan bu deo'yu tavsiye ederim...
Jean Paul Gaultier Madame Edp & Classique Edt : Sevil'den yaptığım alışveriş sonrası verilen mini miniler...:)
Aslında sinir oluyorum bunlara.Anlamı yok yani bu kadarcık şişeden bi numara çıkmaz ki..:S

 Marsha Pretty Dolls Lemon Shower Gel : Herşey bir yana bu duş jeli bir yanaa...2 lira gibi bi fiyata o kadar güzel o kadar ferah bir duş ürünü ki...Yenisi alındı ve kullanımda bile..:) Bittiğinde yeniden alacağım.
I love.... Strawberries & milkshake : Bu duş jeli daha önce Sevilde satılıyodu sanırım..O zamanlar çekici gelmemişti dönüp bakmazdım bile.Ama şimdi benim için o derece itici ki dönüp bir daha bakıp almayı düşünmüyorum.Bakmayı bile düşünmüyorum.Görmezden gelicem artık!Kokusu bayık.Kıvamı karışık :P :O :S bitmeseydi delirebilirdim.
Avon Winter Rose Bubble Bath : Sadece ambalajı için alınmış bir yılbaşı ürünü.Cildimi inanılmaz kuruttu.Yanında altınla veriyoruz deseler de almam.

Lancome Effacernes Longue Tenue Lon Lasting Softening Concealer : Çok güzel bir kapatıcıydı.Yine Sevil alışverişlerimden birinde hediye edilmişti. 5 ml. lik bir üründü ama 1 seneye yakın neredeyse idare etti...ve ciddi güzeldi.En kısa zamanda da orjinal boyunu almak isterim.
TheBodyShop Göz kalemleri (Mavi - Siyah) : Özellikle mavi olan kalemi müthişti.Bu kaçıncı kalemim bilmiyorum ama yenisi alınabilir.
Clinique göz kalemi (Black) : Enfessss bi üründü...2 yıl oldu sanırım e bitsin artık.:) Kalemlerin de kapatıcının  da kokuları değiştiği için açıkçası kullanmaya korktuğum için atıyorum...
Watsons ve Medi Safe Makyaj Temizleme pamukları : En sevdiğim pamuklar bunlar. Biri watsons ama diğerini sanırım Şoktan aldım..
Amway Loc Mini wipes : Hem kokusu hem de temizliği harika...Bu mendiller belki piyasada satılan diğer ürünlere nazaran biraz pahalı ama çok başarılı.Makyaj temizliği dışında herşeyde kullanabiliyorsunuz..Örneğin geçenlerde pantolonuma dökülen iğrenç mürekkepten sonra kullandığımda mürekkepten eser yoktu.
Sonra sevimsiz çay lekeleri kalmamıştı mesela gömleğimde...Amway ürünleri belki biraz pahalı ama verdiğiniz parayı sonuna kadar hakediyor bence.Tavsiye ederim.
Talya Lavanta Yağı : Vücudumda çıkan sivilcelerden sonra bi arkadaşımın tavsiyesiyle kullanmaya başladım. Sivilcelerim için kullanmaya başladım ama duydum ki sigara bırakmada çok etkili bi ilaçmış meğer Lavanta yağı.Belki saçma gelebilir ama sigarayı özellikle bu yağı kullanmaya başladıktan sonra azalttım ve düzenli kullanmaya başladığımda ise artık sigara içmeyen biriydim.Hem de hoş kokulu..:)
Sonra idrar yolları enfeksiyonumu iyilşetirmede de etkili olduğunu gördüm.Faydaları belki daha çoktur..
Benden bu kadar dahasını merak eden araştırır..:)
Tariş Lavanta Kolonyası : Veeeee vazgeçilmezim...Migreni bilirsiniz geldi mi gitmek bilmeyen arsızın tekidir.
Zifir karanlıkta yatmadığım sürece geçtiğini görmedim bilmem de.Ama azıcık yağından,azıcık da kolonyasından sürdüğümde en azından delirtecek ağrımın normal seviyeye geldiğini farkettim...O yüzden eksik etmem.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder