31 Mart 2013 Pazar

Bitenler#3

Merhabalar...Bir süreliğine alışveriş yapmak yok artık..:) Hepsi bitsin ondan sonra alışverişe hemen..:)
işte bitirdiklerim...
Pure Beauty Youth Restore Day cream with black pearl: Bu kremler watsonslarda satılıyo biliyosunuzdur.Bi aralar iyi gelmişti.Ama zamanla üstelik yaz geliyor olmasına rağmen niyeyse nemi yetersiz geldi.Sanırım bir daha almam.
Rosense nemlendirici el kremi: Eczaneye her gidişimde alıyordum..Ama elimde şu an için bir sürü krem var onların bitmesi gerek.Nemlendirici krem diyor ama yine de yetersiz gelmişti.
Clinique Muisture Surge : Boynerden aldığım Clinique paketinden çıkan bu krem az ama öz kullanışlı oldu.Ama bir süre sonra elmacık kemiklerimin olduğu yerde deriyi kalınlaştırdı sanki.Durmadan peeling yaptım durdum bu kremi kullandığım sürece.
Watsons Floral Temptation hand cream See petals : Bu minicik kremlerde watsonslarda satılıyor.Çok sevdim bu kremi.Ellerim yumuşacık olmuştu kullanırken.
Sebamed Visio Gentle Cleansing milk: Sebamedin ayıla bayıla kullandığım ürünlerinden biri.Makyaj temizlemede kullandım daha çok.Yüzüm,gözüm temiz pak oluyodu.Ama şimdilik başka bir temizleyicim var.
Cleopatra Hammam nourishing shower  bath cream (Cream & Argan oil) : Allahımmm ağlamak istiyorummm:( Çok güzel enfes bir duş ürünüydü.Kokusu başka hiçbir üründe duymadığım bir kokuydu.Vücudunuzda kaşıntı vs.yapmıyo.Bir de nemlendirmesi süperdi.Kardeşim Kıbrıs'dan getirmişti.Burada bulabilme şansım yok.:( Çok aradım ama yok.Zaten bi hellim peyniri bir de bu duş ürünlerinin serisi bulunmuyo burda..:( Hellim peyniri ordakilere benzemiyo.:(
Beauty formulas feminine intimate cleansing wash: Semabed ürünleri kullanmaya alışkınım hadi bir defa değişiklik olsun dedim ama kötüydü sanki.Tahrişlere sebep olabiliyo.Yine de Sebamed diyorum...Yani bir daha almayacaklarım arasındadır kendisi.
Nexcare yara bandı: İşyerinde çok kullanır oldum.O kadar çok kağıt kesiği var ki parmaklarım,ellerimin içleri hatta kollarım.Ne yapıyorum da başarıyorum bilmiyorum.:) Tansaştan 1 liraya almıştım.Hep yedeklenir.
Acuvue Oasy Yumuşak Lens: Vazgeçilmez lensim.İşimiz sürekli bilgisayarla ve çok fazla bilgisayar karşısında duruyoruz.Şimdiye kadar kullandığım en güzel lens.Tavsiye ederim.
Birkaç alışverişimde verilen ama maalesef yüzümde,gözümde,boynumda heryerimde tuhaf parçalarını bırakan fırçalarım...:S Elveda.
Avon ultra color rich spf 15: Heryerinde yazılar silinmiş ve yaklaşık5 yıldır benimle..:S Artık çöp zamanıdır...
Amway çok amaçlı temizlik mendilleri: Makyaj temizliği hariç tm temizlikte kullanabiliyorsunuz.Özellikle işyerinde,dışarda yemek yerken,market alışverişlerinde beklenmedik sürprizlerde kullanıyorum.İşyerinde malum bir sürü dosyalar,yapıştırıcılar,mürekkepler vs.derken üst baş hakgetire..:( Anında mürekkep lekesini yok ettiğini bilirim.Kurtarıcımdır.
Ersağ ıslak havlu - makyaj temizleme mendilleri : İşte bu ürün yüzünden gözlerimi kaybediyorum sandım uzun zaman.:( Odamı temizlerken kullandım açıkçası.Bir daha asla almam.
Narciso Rodriguez EDP : Çok enfes bir kokusu var.Koku tarifini çok bilmem.Ayrıntılarında da yazar ya hani bir sürü meyve,çiçek..Hiçbir zaman aynı kokularını duymamışımdır.Herkese ve her tene gelmeyebilir.Daha çok kışın kullanılabilecek bir koku gibi dursada yaz akşamlarında bile severek kullandığım bir kokuydu.Yine indirim olsun alırım.
Siz siz olun bildiğiniz markadan şaşmayın.Kotex kullanıyorsan onu al di mi.:S Saçmalama yani...
Pamuksu doku bu tür ürünlerde gerçekten önemliymiş.Bir daha almam.
İşte bu kadarcık...Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder