31 Mart 2013 Pazar

Puzzlegaleri.com...

Merhalabar...
Son zamanlarda sinirimi bozan çok şey oldu.Ama umrumda değilmiş gibi davrandım.Uzun zaman geçti ve problemler hiç bitmedi,durmadan yenileri eklendi ve içimde patlamak üzere koccaman bi bomba oluştu...Canım kardeşim,bi tanecik canım,herşeyim,en yakın dostum,hatta danışmanım,prensesim bu problemlerimin arttığı zamanlarda bana hep destek oldu.Tabi annem de babam da destek oldular ve onlar da sürekli kendimi meşgul etmem konusunda ısrarcı davrandılar.Hep beraber ayrı ayrı meşguliyetlerimiz oluştu :) İyi de oldu.Mesela ben en çok alışverişi seviyorum :)) Ama o da bütçemi göçürmeye başladı.Uzatmiiyyym kardeşim canım benim bana puzzle almış..Yeni çağın sinir projesi puzzle'lar..:) 
Paket ciddiyetiniz için çok teşekkür ederim PuzzleGaleri...
Hayatımda çok az hediye beni çok heyecanlandırmıştır.
Bu da onlardan biri.
Ben de seni canım kardeşimmmm...
Resmi herhalde tanıdınız...Van Gogh'un Badem Ağacı isimli tablosu 
Bu resmi ilk gördüğümde aşık olmuştum.Gerçeğine belki hiçbir zaman sahip olamam ama keşke puzzleı olsa öylesini bile evimin bi köşesinde bulundurmayı çok isterim diye düşünürdüm.
1000 parçalık bir puzzle bu.Belki sabır isteyen bi yapıdadır ama umrumda değil.Çünkü aşık olduğum tabloya sahip oluyorum :) Hergün bakabilirim umarım...Eğer incelemek isterseniz...


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder