25 Mart 2013 Pazartesi

Alaçatı Sabunları

Alaçatı'nın herşeyi güzel.Sabunları da...Mesir Şenlikleri nedeniyle Fuar alanında çeşitli etkinlikler ve satışlar ve tanıtımlar yapılır...Bu sene Alaçatı sabunlarını da görmek güzeldi.Sürekli kullandığım menekşe,okyanus,acıbadem sabunlarından sonra bir de bunları almak hoşuma gitti..Normalde 5 liraya satılan sabunlar Fuar ve tabi Mesir Şenlikleri sebebiyle 3 tanesi 10 lira gibi bi fiyata satılıyodu..

Beyaza yakın renkli olan Ihlamurlu sabun...
Ciltteki lekelerin hafifletilmesine ve zamanla yok olmasına yardımcı oluyo..
İnci tozlu ve ballı sabun...İnci tozu malum, kırışıklıklar konusunda etkili...:)
Kokuları enfesss...Her sabun ayrı ayrı öyle güzel kokuyo ki..
Taaa Alaçatı'ya kadar gitmedim almak için.Bi tesadüf sonucu Salihli Kipa AVM içinde küçük bi
standları var.İlk ordan aldım.Ordan epey fazla almıştım.Şimdi de Mesir Fuarından...Alaçatıda muhakkak vardır.Gören var mı Alaçatı'da bu sabunları ?Yani Yıllardır vardı da ben mi görmedim? :)
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder