12 Mart 2013 Salı

8 Mart Alışverişi...

8 Mart iyi ki Kadınlar Günü...:)) Yoksa başka türlü alışverişe çıkamayacaktım sanırım..:( Daha doğrusu indirimlerden faydalanamayacaktım... Yılbaşı, Sevgililer günü,Anneler günü, Babalar günü ve en sonunda nihayet Kadınlar Gününde güzel indirimler olmaya başladı..:)

Alışverişe tam da gününde değil de pazar günü gidince çok birşeyler kalmadığını gördüm.
Yani çok fazla nemlendirici,temizleyici vs.ihtiyacım olmasına rağmen sadece bunları aldım.
NYC Quick Dry nail polish 212 Mulberry Street : Daha önce hiç kullanmadığım bi marka ama yapıları çok güzel,çok ince.Kokuları sadece birazcık itici.
Rimmel London Vinyl Gloss : Renginin yanı sıra dudakta yapış yapış durmuyo.Rahatsızlık verici bi glos değil.Ayrıca rengi dudakta çok iyi duruyo sadece azıcık tazelemeniz gerekiyo..:)
NYC Expert Last Nail Polish 7 day wear 210 Mother of Peral St. : Yanar döner denir ya hani rengi öyle..Yani tam pembe diye aldım zaten çok fazla da vaktim olmadığından dikkatli seçememişim demek ki..:S 
Watsons mini wet wipes : Çok hoşuma gitti bu minicik boyları...

Neyse neyse efenim gelelim Tekin Acar kısmına..:)
Cavalli - Just Cavalli
İşte bayıla bayıla aldığım asıl can bu! Tek şeyi hoşuma gitmedi..Paketi. Iyyyy çok fena bişey yahu:( 
Birazdan atılmak üzere geri dönüşüme gidicek..:S Onun dışında Cavalli çok güzel.Aslında  amacım farklı bir markayı almaktı.Ama yeni bi koku kimseye zarar vermez diye düşündüm ve aldım...Haaarika.Çok eski bi kokuya benziyo sanki,kalıcılığı güzel.ama belli bi zamandan sonra bitmiş gibi geliyo kokusu...Bu yüzden sürekli çantamda..:)
Bir deeee Tekin Acar'da satılan şu sabunlar yok muuuu...:) Bayılıyorum kokularına..
Bu sabun 250 gr.Evet tam 250 gram. Ya bi margarin de bu kadar değil mi?:)))
Almayı düşünürseniz özellikle gül kokulu ve toscanasını öneririm...

Belki çok bi şey almadım,alamadım,yetişemedim yoğunluktan...Ama yine de çoook mutlu oldum..Darısı ilerleyen günlerdeki alışverişlerime...:)
Daha güzelleri sizin olsun..Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder