25 Mart 2013 Pazartesi

Manisa Magnesia AVM Watsons ve Yves Rocher Alışverişi...

Merhabalaaar...Hafta Sonu Manisa'da Mesir Şenlikleri vardı.Hem bi geleneğin gerçekleşmesine tanıklık etmek hem de alışveriş için orda olmak istedim.Ama açıkçası Mesirin serpilme aşaması çok kalabalık olduğundan ve bir de üniversite sınavının ekstra kalabalığından cesaretim kırıldı ve o kalabalığa gidemedim..Ben de Magnesia'yı tercih ettim...:)
 Yves Rocher
Yorgunluktan ters dönmüş bi halde çekince böyle oluyo..:)

İşte bu daha normal.:) Yves Rocher'de çok güzel şeyler gördüm ama gereksiz alışveriş yapmıyciiim diye kendime söz verdiğim için sadece bu kadarcıkla çıktım :)
Yves Rocher Protection & Radiance Shampoo  - Protection Spray
Şampuanım bitmek üzere ve normalde kullandığım Wella şampuana biraz ara verme zamanıdır.
2 şampuan alana 1 saç bakım ürünü hediye deyince tek cevabım "Alıyorum." oldu :) Paraben,renklendirici,silikon içermiyo...

Serum Vegetal Wrinkles & Firmness
Day &  Night
Serum Vegetal Wrinkles & Firmness on-Target Filler Eye Wrinkle Solution
Yves Rocher'nin sayfasında ciltleri yenilenmiş,cilt renkleri gayet gzel kadınları gördükçe sinirlerim geriliyo ve itiraf ediyorum kıskanıyorum :) Cildimde çok ciddi kırışıklıklarım henüz yok hatta iyi durumda ama oluşması hatta derinleşmesi korkutuyo...Bunun için bu kremi uzun zamandır düşünüyodum ve halihazırda nemlendiricilerim bittiğine göre almamam için engel göremedim.:) Gece kremi,gündüz kremi ve göz kremini hemen alıverdim.Bu arada göz kreminin içinde hafif simler var...

Yves Rocher Slimming Concentrate 
Plates'i bıraktıktan sonra selülit derdimden kurtulamıyorum...Çok kimsenin ortak derdi sanırım...
Daha önce hiç bu tür kremlerden kullanmadım ve ne derece etkili olur bilmiyorum.Ama en azından şimdilik buna ihtiyacım var. Yani eminim plates kadar etkili olamaz belki bir süreliğine kendimi iyi hissetmemi sağlar.
Yves Rocher'de anlatılanlara göre 2 tüp bitirildiğinde beklenilen etki görülebiliyormuş sanırım..Deneyip göreceğizdir...:)

Yves Rocher Lilas Mavue EDT 
Eskiden sarı şişeli olan mimoza koulu parfümü vardı hatırlar mısınız? İşte o parfümü yok ama koku aynı inanın missssler gibi kokuyo..Tavsiye ediyorum.Arkadaki güzellik 3 ürün alışverişine makyaj çantası hediyesi...:)

Sebo Specific...

Yves Rocher Cure Solutions...

Koku kartları...

Bir deee Yves Rocher'nin de artık bir BB Cream'i var..Fekat tanıtmam için ürün veremediler..:)) Eğer uğrama şansınız varsa bi bakın derim çünkü sürüldükten sonra pudraya dönüşüyo gibi değişik bir ürün..:)


Watsons....

Diş bakımı önemlidir...:) 
Theramed Diş macunu Original...Bu diş macununda en sinir durum işiniz bittikten kapağını kapatsanız da fışırdamaya devam etmesi..Niye aldım ki..:S
Signal white now...Kasa yakınındaki minicik ürünleri görünce dayanamıyorum :) Koccaman olanlarını alıp da hayal kırıklığına uğramaktansa minik versiyonları daha iyi geliyo bazen...:)
Active interdental Flosser...Bu diş iplerini seviyorum yani makara şeklinde olanlarından daha da iyi geliyo hatta...Sivri kürdanlardan daha iyi.Diş aralarına iple girdiğim şekillere girmek zorunda değilimm:))

Veeeeü Ecotools fırçaların sadece göz için olanını tercih ettim...Bütün fırçalarımın gözümde, burnumda,yanaklarımda ve yüzümün heryerinde tuhaf kıllarını görmekten gına geldi.Belki farklı olur bunlar... Yapıları çok hoş,güzel,yumuşacık...Yani ben beğendim..:)
Golden Rose Defined Lashes Maxim Eyes...Yine kasa yanı ürünlerdendi...Maybelline,Clinique ve diğerlerinin daha kullanmadan kurumaları sinir bir durumdu.Bu defa o kadar para vermiyciiim diyerek aldım...Güzel olduğunu söylüyorlar amabilmiyorum bakalım deneyip görücem hepsini de...:)

Daha güzelleri sizlerin olsun...Bol alışverişli günler diliyorum herkese...sevgiler...
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder