31 Mart 2013 Pazar

Kipa alışverişim...

Bazı marketlerin bir çok reyonunu ciddi inceleyerek alışveriş yapmak lazım..Çünkü garip şeyler oluyo..:)
Krauterhof kremleri ilk defa Kipa marketlerde gördüm.Hatta selülit kremiydi ve sadece 12 liraya görmüştüm.O zaman bilmediğim bir krem alamam dedim ve aynı kremi Watsonslarda 30 küsür liraya ve herkesin kapıştığı bi zamanda görünce şoka girmiştim.Ve watsonsdan Krauterhof kremlerin kırmızı asma yapraklı yorgun ayaklar ve bacaklar için olan kreminden almıştım.Bugün yine Kipada o kremleri gördüm 100 ml.lik kremleri sadece 5 liraya satıştaydı.O kremleri çok kullandığım için aldım.Ama eve geldiğimde farkettim ki kremlerin üzerinde 2 tane tarih vardı...:S
Bu kremler özellikle kılcal damarlarımın rajatsızlığına çok iyi geldi..Sizde de vardı bilmiyorum ama o kılcal damarın verdiği acı hiçbirşeye benzemiyo.:( Feci bi sancısı var ama bu kremleri uzun zamandır kullandığımdan hafiflemiş durumda.Mesela işyerinden heran patlamaya hazır bacaklar ve ayaklarla döndünüz bu kremlerden sürdüğünüzde kılcal damarların görünümü değişiyo(yok oluyo gibi), ayrıca o şiş bacaklar ve ayaklar da normale dönüyo.Evet belki soğuk suyla da aynı etkiyi yaşayabilirsiniz ama uzun süreli ferahlık ve rahatlık istiyorusanız bu kremler iyi gelecektir.
Selin antibakteriyel jel : İşyerinde farketmeden elimi yüzüme götürdüğümde bişey olmuyo ama sancısı 2 gün sonra çıkıyo.Karşılığı sivilceler...:( Heryer mikrop dolu.Suyun heran olmadığı veya sık kullanılamadığı yerlerde çok işe yarıyo...Ama kremlerin tarihleri konusunda tedirgin oldum şimdi :( 
Sevgiler...

1 yorum:

  1. bende çok menunun üründen ve herkese tavsiye ediyorum hatta blogumdada paylaştım
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/2014/05/krauterhof-anti-cellulite-jel-her-yaz.html

    YanıtlaSil