14 Nisan 2013 Pazar

Babe Facial Sun Screen Cream ve La Roche- Posay Lotion

Yaz kış güneş kremi kullanmayı alışkanlık haline getirdim nihayet.En son Nivea kullanıyodum.Daha sonra biraz daha etkili koruma olsun istedim.Babe ürünlerini daha önce kullanmadım ama bakalım nasıl gelicek?
Babe Yüz için güneş koruyucu krem ve La Roche-Posay losyon
Bu defa özellikle 50 koruma faktörlü olmasını istedim.Güneş yıl geçtikçe daha çok dokunuyo ve benimde vücudumdaki ve yüzümdeki bazı lekelerimi tehdit ediyo.Bildiğiniz yanıyo yani..:( Daha önce La Roche ürünlerini kullandığım için biliyorum.Babe ürünlerini de kullanan arkadaşımdan biliyorum bebek gibi bir cildi var.Annemle beraber kullanıcaz bakalım nasıl olacak? Özellikle annemin cildi benden daha beyaz ve aşırı hassas.Gölgede bile yüzümüz kızarıyo artık.İyi gelir inşallah.300 ml.lik La Roche Posay 58 lira, 50 ml.lik Babe ise 68 lira.İnternetten alışveriş yapmadığım için normalde fiyatları nasıldır bilmiyorum ama Sıradan bir Eczane fiyatları bunlardı.Yani en azından gelecek olan kızgın güneş ışınlarına şimdilik hazırız diyelim..:)
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder