21 Nisan 2013 Pazar

Gratis alışverişim...

Veee beklediğim Gratis alışverişimi nihayet yapabildim...
Az çok ürünlerin hepsini biliyorsunuz..Ben epey geciktim gitmek için...Asıl gidiş sebebim Library of Fragrance idi..Hep olduğu gibi amacından tamamen sapan bir alışveriş oldu.
Benri pamuk ve Selin koku giderici mendilleri biliyorsunuzdur.Onları anlatamama gerenk yok sanırsam.:)
The Balm Jovi RockStar Face Palette  
Nasılll?:)) Çok sevdim hatta görünce deliye döndüm..Bulamam diye düşünürken şimdi elimin altında artık.
Balm ürünlerini daha önce kullanmadım ama renklerine bayıldım..Bu paleti de kaçıncı kez bloggerdan gördüm bilmiyorum ama almalıyım dedim..Essence ojeleri de aynı şekilde.En çok Balm Jovi Rock star palette ve Essence in the nude ruj sevindir beni..:)
Nude palet ile arasında çok bir fark göremedim yani nude sanırım birazcık daha simliydi..Bana daha zengin gibi geldi Rock Star palet ve aldım.Şu anda fiyatı 45 tl.
 Essence - in the nude (52)

The Balm - Mai Billsbepaid 
 Essence clolour & go quick dry nail polish
32- Gold Rush,
51- Mellow Yellow,
27- No more drama
Hiç lila renkli bi tırnak cilası olmamıştı.Yani başım göğe erdi.:))))
Renkleri yakın gibi ama Balm biraz daha kahve tonlu sanırım, Essence daha pembe gibi geldi bana..
Sonuç itibariyle ikisini de çok sevdim.
Sık yolculuk yaptığım için pratik ve fazla yük getirmeyen ürünleri seviyorum.
Rebul kolonyolar da evde oldukça büyük boyları mevut fakat yolculuk esnasında epey işime yaradı.
Lavanta ve limon ferahlığı güzeldi.Kokuları en az bir parfüm kadar kalıcı ve hafif..


Bu kağıt törpülerde oldukça pratik...
Veee işte asıl suçlular bunlar.
The Library of Fragrance 
Sex on the beach - Baby powder
Sadece bunları alıp çıkıcaktım ama olmadı.:) Kokuları konusunda baby powder gerçekten beklediğim gibi değildi.İşin garip tarafı Gratisin içindeyken koku evet bebek gibi kokuyodu.Ama mağazadan çıktıktan sonra garip bişeye dönüştü veya bana öyle geldi.Sex on the beach güzel.Onun kokusu hiç değişmedi :)
Güzel bir alışverişti.Hepsi uzunca bir süreliğine inşallah bu kadar olur.Yaz geldi nasıl olsa daha fazlasını yapamam. Daha güzelleri sizlerin olsun.
Sevgiler...

Bir şey daha...Belli bir miktarın üzerine geçtiğinizde bazı ürünleri uygun fiyatlı alabiliyorsunuz mesela.Ama Gratis çalışanlarının bu miktarlardan haberi yok sanırım.Sürekli peşimda dolanmaları da cabası yani...İnceleyerek,bakarak,koklayarak alınmaz mı Allahaşkınıza ben de mi bi sorun var? :(

4 yorum:

  1. O peşimizde dolanan görevlilerin birde yardımı dokunsa gam yemeyeceğim.. Güle güle kullan canım aldıklarını
    http://ojebalonjoje.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. evet :)) çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. asla sadece aklında olan ürünle çıkamıyorsun zaten :)) güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  4. evet maalesef öyle oluyo :) umudum yazda umarım biran önce gelir sadece güneş ürünlerini almış olurum:))) diye umuyorum hayırlısı ..:) teşekkür ederim bu arada.:)

    YanıtlaSil