27 Nisan 2013 Cumartesi

Watsons alışverişim...

Minicik bir watsons alışverişi yaptım...Almak istediğim çok şey olmasına rağmen son zamanlarda niye bilmiyorum ama niyeyse içimden alışveriş yapmak gelmedi bu defa...


Beauty Formulas feminine intimate cleansing wash : Genital temizleycileri özellikle özel günlerimde kullanmayı seviyorum..Malum yaz geldi daha da ihtiyaç şu an.
Pastel Profashion Blushon - 115 :Uzun uğraşlar sonucu o kadar numara içinden zorla bulunamayan ama sonunda "aaa hanfendi burda varmış pardooon" denen güzel allık.Sonuncusunu ben aldım :D 
Bio - Oil Cilt bakım yağı..: İlk defa kullanacağım bakalım nasıl bir yağ??? Özellikle oluşmuş çatlaklar üzerinde nasıl bir etkisi var çok merak ettiğim bir yağ.İnşallah iyi gelir.
Daha güzelleri sizlerin olsun ...Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder