9 Temmuz 2013 Salı

Bitenler #6

Merhabalar...Bişeyler bitince hafifliyo insan di mi?:) Ben de öyleyim işte...
Hepsini az çok biliyorsunuzdur...Özellikle sabun ve duş jelleri ve banyo köpükleri konusunda belli bir tercihim yok..Daha doğrusu tam olarak şu marka benimmm diyebileceğim bir ürüne rastlamadım henüz.O yüzden bu tüketim çılgınlığı hep devam edecek..:)
Ama niyeyse burda görülen bazı ürünleri uzun zamandır alıyorum...:)
 Dettol sabunlar gerçekten hijyen sağlıyo ve ellerinizi yıpratmıyo..Bazı antibakteriyel ürünler biliyosunuz kötü yapıyo ellerimizi.Sadece kokuları naftalin gibi kokuyo o kadar :)
Signal white now Watsonsdan aldığım mini boy üründü.Çok memnun kaldım,evet dişlerimi acaip beyazlattı fırçalarken ağzınızda bakım suyu kullanmadan da ferahlığı hissettiriyo ama içinde flourid var.Bu madde evet dişleri beyazlatıyo ama aynı zamanda hassas diş etlerini de fena yapıyo.En azından bende böyle oluyo.
Theramed diş macunlarını seviyorum.Bu boyunu özellikle seviyorum çünkü lavabomda aynı önü arkadaşlarla çok şık duruyo:) Onun içinde yer aramak zorunda kalmıyorum...
Minik turuncu ambalaj da Yves Rocher banyo küplerinden Vanilyalı olanı.Banyoda kullanmadım ama eritip ayaklarım için kullandım güzeldi ve her gittiğimde yenileri alınıyor.

Clear women şampuan beni çok şaşırttı..İlk aldığım günlerde saçlarımı çok değiştirdi bakımı güzeldi ama gözlerimi yakmasını anlayamadım..İstediğiniz kadar durulayın ama yine de yanar mı bir insanın gözzleri bu kadar??Almam bir daha zor da kalsamda sabun dolaştırsın saçlarımı bu ürünü almam.
Bübchen wash&duschcreme ne iyi ne de köt..Bir ara cildimde tuhaf pıtırcıklar çıkınca almıştım ama öylesine bir üründü benim için...Yenisi alınmaz.
Bepanthol ürünlerini bir ara cildi çok incelttiği için  kullanılmaması gerekir diye duymuştum.Ne kadar doğru bilmiyorum ama uzun soluklu kullanılmaması gereken bir ürün.Çünkü cildimde yanma yaptı bu ürün de...
I love...Strawberries & milkshake içinde minik taneciklerle aynı zamanda peeling yapan bir ürün diye aldım..Ama kokusu üzerinde yazdığından başka herşeye benziyordu..Öyle aman aman bir temizliği de yoktu..Yeni ürünlerim var almam sanırım.
Oriflame nature secrets basil & peach : Güzeldi. kokusu hoştu.Şeftalili ürünlere zaafım olduğu için umulmadık bir zamanda alabilirim.
English Home shower gel Soft : Hayal kırıklığı..Cildimin üstünde bir katman oluşturdu sanki peeling ürünlerini özellikle bu üründen sonra çok daha fazla kullandım diyebilirim.Köpük şahane ama..;(
Acuvue Oasys Hydraclear Plus Lens: Bu lensten çok memnun kalmadım bir önceki lensim daha iyiydi sanki..Bu çok fazla deforma oldu gözümde yırtıldı vs...Diğerini alacağımdır.
Neutrogena göz makyajı temizleyicisi : Yves Rocher'nin temizleyicisinden sonra iyi geldi yani aynı gibi geldi daha doğrusu...Yenisini alabilirim.
All in one light Solüsyon : Hassas gözler için solüsyon dedikleri zaman her tür saçmalık çıktı bugüne kadar.Ama bu solüsyondan çok memnun kaldım.Tavsiye ederim.Gerçi bir de Bio true var ama neyse...:)
Carmina EDT : Bayılıyorum bayılıyorum bayılıyorum...Bu kadar ucuz olup da bu kadar temiz kokan bir parfüm hayır EDT ye rastlamadım :) Yerine yenisini alacağım.Elimdekiler bitmemiş bile olsa yine ve illaki alırım dediğim tek ürün.
Fa deo rollon Aqua : Olay parfümeride yapılan belli bir miktar alışverişe 1,00 liraydı.Bitti.:)
Elizabeth Arden Green tea : Watsonsdan yanında bir de losyonu vardı 69 liraya aldım yanlış hatırlamıyorsam.Enfes ve yaz için yapılmış özel bir koku sanki.Ama spreyinden çok rahatsız oldum çünkü sıktıktan sonra çok tıkanırdım.İlerde belki alırım yine.
Johnson's baby kolonya - dream : Bu ürünü niye aldım bilmiyorum. Ama yeğenim için Hello baby'e gittiğimizde sepetin içinde gördüm.:) Kokusu da o kadar tuhaf ki bira gibi kokuyo. Sevmedim.Sevemedim.Almam :)
Just Cavalli : Tekin Acar'dan aldığım parfümün miniği ama benim tarzım değil sanki bu koku.Yani hadi değişiklik olsun diye aldım ama daha çok kış kokusu gibi.Gerçi kokuları ayırmamak lazım yaz kış diye.Kimin psikolojisi hangi kokuyu kendine yakın hisseder bilemeyiz değil mi?:) Ama yine de güzeldi.En azından yarı yolda bırakmıyo kalıcılık konusunda.
Selin a.b. jel : Kokusu sabun gibi ve o kadar pis olan heryerde yanımdadır ve gerçekten steril bir ürün.
H Bella el kremi : Güzel bir kremdi çok çabuk emilen,ellerde yapışkan bir his bırakmayan,gül ve meyve kokusuyla hoş bir parfüm etkisi bırakan güzel bir krem.Watsonsa gittikçe alabilirim.
İşte en üzüldüğüm ürünlerim...
Yves Rocher Comme une evidence body moisturizer : Parfümüyle beraber almıştım parfümü daha çabuk bittiği için bu niyeyse kullanılamadı :( Çöpe tabi ...
TBS born lippy lip balm : En sinirimi boazn,sürdüğümde başta saçlarım olmak üzere tüm tshirtlerimi vs leke içinde yapış yapış bırakan bir ürün.Ama yine çok seviyodum ben bu sevimli şirin şeyi..:( Çöpe...
Yves Rocher Sebo Specific Camouflage Stick : Ciltteki kızarıklıkları,tüm sevimsiz noktaları güzel kapatıyodu.Ama aynı zamanlarda farklı ürünler olunca kullanamadım çöpe giden bir diğer ürün...
Veee işte bu kadar...
Sevgiler...

8 yorum:

  1. sanırım sizden biraz farklıyım alığım hiç bir şey bitmiyor neden bilmiyorum :(
    blogunuz gerçekten güzel :)
    http://ankaravebiz.blogspot.com/ ben çok yeniyim buda benmki yardmcı olursanız sevinirm :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba blog ailesinde çok yeniyim ben :) sizide yeni keşfettim ve takipçinizim sizide bana beklerim
    ankaravebiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. hayırlısı olsun..hoşgeldiniz..:) Biter biter merak etmeyin...Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar çok şey bitirmişsiniz :) Blogunuzu takibe aldım banada beklerim gizzgiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Tesekkur ederim hosgekdiniz takipteyim...

    YanıtlaSil
  6. sizlere yeni katildim size de uye oldum sizi de beklerim rustemovasona.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim...Sevgiler...

    YanıtlaSil