9 Temmuz 2013 Salı

Vanilya Club Temmuz kutusu...

Yeniden merhabalar...
Temmuz ayı vanilya club kutusu benim için tam bir hayal kırıklığyla sonuçlandı.Üye olalı daha 2 ay oldu şunun şurasında çok bişey bilmiyorum ama çok uydurmasyon geldi bu defa bana..Umudumu kaybetmiyorum ama yenilerini daha içerikli bekliyorum bilmem anlatabildim mi?:)
Hatta ürünlerden bir tanesi sanırım Mayıs ayında gelmişti ama ben yetişememiştim..O açıdan sevindim zaten en sevindiğim ürünü de o oldu..

Ama hakkını yememek lazım yine de güzel..:) Aloha 30 koruma faktörlü güneş koruyucu krem...
L'occitane Velvet hand cream...
Mavala Hdyro -repairing foot care...
Aquolina Dolci baci lip gloss...(en çok da bu ürüne güldüm.2 aydır aquolina ürünleri yönünden bolluk bereket içindeyim) :)
La Cremeré Bamboo & Lotus flower Body Scrub...
En sevdiğim ürünü buydu zaten bayıldım kokusuna,yapısına...

Yine de güzelmiş yazarken bir kez daha baktım..:)
Umudum Ağustos ayında..Sizler üye misiniz Vanilya Club'a? Size hangi ürünler geldi???
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder