31 Temmuz 2013 Çarşamba

Vanilya Club Ağustos Ayı kutusu

Merhabalar...Son günlerin en sıcak zamanında içimi ferahlattı Vanilya Club...
Çok kimse beğenmese de, 35 liraya bu kadarcık ürün yazık dese de ben seviyorum ve üye olduğum ilk aydan itibaren büyük bir ilgiyle bekliyorum bu kutucuğu...
İşte Ağustos ayı kutusu...
 Bu ay nuxe ve nashi ürünleri vardı..
Sanırım sadece Nashi Argan Nemlendirici Şekillendirici Sprey Maske: Tüm saç tiplerine uygun bir ürün olduğu yazıyor ayrıntılarında...
Saça bir anda yumuşaklık,parlaklık ve kontrol sağlıyormuş.Kullanımı pratik,çabuk sonuç alınabilen bu maske,saçtaki çoğu sorunun oluşumuna engel oluyor,kuru,yıpranmış saçları tamir ediyor ve harika bir görünüm vaadediyor. Deneyeceğim ve göreceğim...
Nuxe My beauty kit : İçinde Gül yaprağı Makyaj temizleme suyu (35 ml.), Nemlendirici ve yorgunluk giderici Bakım kremi (15 ml.) ve 24 saat nemlendirici vücut sütü bulunuyor...Paketi açtığımda enfes kokular geldi..Nuxe ürünlerini severek kullanıyorum,paraben içermiyor ve son zamanlarda temiz kozmetik ve temiz ürünler derseniz kesinlikle tercih edilir bir marka diyorum ve çok beğeniyorum...Eminim bu ürünlerde miktarları her ne kadar az olsa da güzeldir.
Roberto Cavalli Parfüm : Minicik bir parfüm numunesi...Cavalli parfümlerinin en büyük sorunu bence çok fazla birbirine benziyo olmaları...Elimde just cavalli var mesela, kokusu neredeyse aynı gibi.Ama en azından son zamanlarda merak ettiğim parfümn kokusunun neye benzediğini öğrenmiş oldum...
Ayrıca Nuxe bayii olan eczanelerden yapılacak olan 100 TL. ve üstü alışverişlerde geçerli 15 TL. indirim çeki Vanilya Club üyelerine özel olarak bu ayki kutunun içinde yer alıyor.
Ağustos ayı Vanilya kutu böyleydi...Sizlerde üye misiniz? Sizlere neler çıktı bu ayki kutudan?
Eğer hala üye değilseniz  www.vanilyaclub.com      adresinden üye olabilirsiniz...
Sevgiler...   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder