13 Eylül 2013 Cuma

Acil fikir bekliyorum!!!...

Merhabalar...
Siz siz olun sakın bazı şeyler ucuza satılıyor diye asla o siteden alışveriş yapmayın!
Delirebilirim.İnsanla bu kadar dalga geçilmez.
Bu kadar da olmaz denecek kadar oldular.
Müşteriye telefon edip şu gün geliyo siparişiniz deyip de bu derece kandırılmaz.
Şimdi sizlerden yardım istiyorum.
Ben ne yapabilirim de bunları nasıl şikayet edebilirim?
20 Ağustostan bu yana altı üstü bir bb krem ve de kapatıcıyı gönderemediler...
Geçenlerde zor zahmet arayıp ve de lütfen (!) bir şekilde kapatıcının Amerika'dan gelmediğini
sadece bb kremi gönderebileceklerini söylediler.
Tamam dedim.
Ama şimdi baktığımda ne kayıtların düzeltildiğini ne de şu kadar gün oldu ürünün
geldiğini görüyorum.!!!
Çok sinirim bozuk ve bu çaresizlikten nefret ediyorum.
Almayın arkadaşlar.Almayın!!!
Reklam gibi ilk siparişinizi çok çabuk gönderip daha sonrakileri de sallıyorlar sanırım.
Bugüne kadar çok yerden alışveriş yaptım..
En pis alışveriş savaşlarını bilirim ama ilk defa bu kadar yordu beni alışveriş.
İnternetten alışveriş konusunda bu siteden soğudum.
Tez zamanda da yok olup gitmeleri için dua ediyorum.
20 Ağustosta verilen sipariş bu kadar gecikir mi Allahaşkına???
Bu kadar olur mu?Etik midir? Nedir Allahaşkına???
İnternette niye bu konuyla ilgili tüm sayfalar engelleniyor?
Niye ulaşamıyorum ben bu tür şikayet sitelerine???
Gece gece ne sinir oldum...:( 
Huzurlu bir hafta sonu diliyorum huzurlu bir Cuma diliyorum...
Sevgiler...

1 yorum:

  1. internetten alışverişte birkaç kez bende mağdur oldum canım,birinde dünya markası bir giyim firması defolu ürün gönderdi şok oldum..en iyisi görerek dokunarak alışveriş yapmak...seni takibe aldım bende beklerim:) http://birfiskelezzet.blogspot.com/ sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil