5 Eylül 2013 Perşembe

Vanilya Club Eylül ayı kutusu...

Merhabalar...
Sizde de aynı şey oluyor mu bilmem ama ben her ay merakla bekler oldum VanilyaClub kutusunu...
Hergün eve döndüğümde ilk sorduğum soru ; "Bugün kargo geldi mi?" oluyor.:) 
Neyse daha fazla uzatmadan işte bu ayın Vanilya kutusu...

 Acaba niye krem renkli kutulardan gelmiyor? Diğer aboneliklerde mi oluyo ki?



Bu ay beni en çok sevindiren ruj, dudak kalemi ve oje 3'lüsü oldu...

Boots No7 Lipstick sheer temptation Fascinate ruj (25): Ünlü İngiliz markası Boots'dan kalıcı yapısıyla dudaklarda uzun süre etkilyeci görünüm sağlayan bu rujun sürümündeki hissi çok seveceksiniz diyor ayrıntılarında ve rujun fiyatı 28 TL. Gerçekten güzel.Dudaklarımı kurutmadı ve de kalıcı..

Alessandro Lip Liner (Chocolate):  Buna özellikle bu dudak kalemine bayıldımm..:) ve çok sevindim çünkü alsam mı almasam mı durumundayken kutudan çıkması çok iyi oldu benim için...

Alessandro nail polish nagellack (Gold Chiffon) : Bu da minik bir ürün. Sanırım normalde bu kadar küçük olmuyolardır değil mi?:) Daha önce kullanmadım bilmiyorum..Ama rengi çok güzel, bildiğiniz altın...

Goldwell stylesign Super Ego Yapılandırıcı Şekillendirici Krem: Goldwell'in kalın telli saçlar için özel tasarlanan şekillendirici kremi yüksek bir tutuş ve parlaklık gücüne sahip diyor açıklamasında..
Saç ürünleriyle aranız nasıl bilmiyorum ama
böyle karmakarışık ürünleri sevmiyorum.Ama yine de denemek istiyorum bakalım nasıl.
Orjinal boyu 75ml. 26 TL. imiş.

Goldwell StyleSign Rougman Mat Kremsi Macun : Tüm saç tipleri için uygun olan bu macun nemli ve kuru saça uygulanabilir. Saçınızda tutuş etkisi tüm gün sürer ve mat bir görünüm elde etmenizi sağlar diyor
 Vanilya Club magazin..Normalde pompalı bir şişede satılıyor sanırım resminde öyle görünüyo ve 
100 ml.'lik fiyatı 26 TL.
İşte bu ayın Vanilya Club kutusu böyleydi...Önümüzdeki ay ki Vanilya kutuyu da merakla bekliyorum...
Sevgiler...


1 yorum:

  1. alışveriş tutukunu biriyim denemek istiyorum tavsiyelerinizi..
    blogumu ziyaret ederseniz memnun kalırım.
    iyi günler
    http://1800lerdeyasayankabarikelbiselikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil