16 Eylül 2013 Pazartesi

Sorunlu mizu.com alışverişi ve sonrası...

Merhabalar...
Geciken, sorunlu, sevimsiz bir alışverişim vardı biliyorsunuz...
Sonunda bugn kavuştuk kargo şirketinin de azizliğine uğruyormuşum meğer haberim yokmuş.
Sipariş geldi gelmesine ama herkesin ortak sorusunu duymaktan çok yoruldum 
"Ürün sağlıklı,sağlam mı bari?Emin misin? Gerçekten cildine kullanacak mısın?"
İşte herkesin ağzından çıkan kocaman soru cümlesi buydu...
Daha önce Esteé Lauder ürünlerinden sadece ruj kullandım sanırım...
Ambalajları bilmiyorum, daha doğrusu yeni açılan ambalajı nasıldır bilemiyorum..
O yüzden sormak istiyorum sizce böyle mi diye...
Altı üstü 30 ml.lik bir bb krem için oldukça büyük bir kutudaydı.
Hatta kargodaki bayan bile şaşırdı.
Ağız kısmını görebiliyor musunuz?Şeffaf yapışkanlı bir iç kapak diyebiliriz öyle bişey var.
Normalde de böyle midir?

Ürünün her iki tarafında da ürün koruma bandı yoktu.
Normalde böyle midir?
Kullanılmamıştır bu değil mi? :S 
Delirebilirim... Niye aldım ki ben bu siteden???:(
En yakın çekimi bu.Normalde alüminyum folyodan koparılmış gibi 
minicik bir koruma bandı olmaz mıydı bunlarda???
Yani ne bileyim bundan herhangi bir şekilde de kesip yapıştırılabilir gibi geliyo?
Değil mi?
Şöyle karşıdan bakınca mis gibi diyorsunuz orjinal görünüyo...
Ama ya değilse...
Bu kadar olaydan sonra niye inandırıcı bulamadım acaba?:(
Sadece şunu biliyorum o siteden bir daha asla alışveriş yapmam.
Ne bir özür ne bir telafi sadece koccaman bir kutuda minnak bir ürün..
Neyse ürünü ve parayı kurtardığıma şükredeyim mi?:)
Siz olsanız ne düşünürdünüz??
Ha bir de sevgili mizu...Haram zıkkım olsun inşallah iyi mi.!!!
Bir daha mı...Tövbe büyük konuşmayayım ama asla almam.
Sizlerde almayın arkadaşlar...
Sevgiler...

5 yorum:

  1. vallahı ne dusunsen haklısın.. Hıc ınternetten alısverıs yapmadım korkarım hep ınternet alısverısınden. Umarım orgınal urundur

    YanıtlaSil
  2. Selamlar,
    Canım ürünün geldiğine sevindim. Ben seninle diğer postunda konuştuktan sonra biraz araştırdım bu siteyi. Bence korkacak birşey yok.
    Şu linke tıklarsan Turk Telekomun kampanya anlaşması yaptığı bir firmanın sahte ürün satacağını sanmıyorum: http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/Guncel/Detay/Mizu-da-20-Indirim
    Koruma bandı olmayabilir ucu ince ürünün ve kapağı kapandığı anda akıp bulaşmasın diye de kapağın içinde plastik var :) Orjinaliyle aynı tüp içinde. Bence gönül rahatlığı ile kullanmasın :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. Rengi, kokusu normal duruyor...Ciltte de guzel görünüyor. Bakalım kullaniciim..;) sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bu tarz sitelerin büyük siteler olduğunu ve sahte ürünler satmayacağını birisinde çalışmış olduğumdan biliyorum.

    Umarım kullandıkça içine siner.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim. Evet kullandım ve gerçekten de memnun kaldım...

    YanıtlaSil