20 Kasım 2013 Çarşamba

Aspirin..

Yeniden merhabalar...
Hiç duydunuz mu bilmiyorum ama bugün çok şaşırdım..Sebebi de işte buydu..
Bir bidon aspirin..Her derde deva...:)
İşyerinde herkes bundan kullanıyormuş..Bayan arkadaşlara sormaya gittiğimde erkek arkadaşlar cevap vermeye başladı..
Sanırım en son farkeden benmişim.:)
Heryerde kullanılabiliyormuş.Üzerindeki resimlerden de anlaşılıyor sanırım..En çok mutfakta fırın temizliğinde ve de araba temizliğinde kullanılmış ki bu konularda acaip methini duydum.
Ev temizliğinde neler kullanırsınız bilemiyorum ama ben cif ve domestosdan vazgeçemiyorum.Sanırım o kadar güçlü olmayan ama yine de güzel temizlediği savunulan bir temizleyici..
Çamaşır yıkayanı bile var yani..
A101 markette 5litrenin fiyatı 7,45 liraydı. Sprey şekllinde olanları da varmış.
Kullanmadan bişey söyleyemem ama herkes çok anlatınca koccaman bidonu kucakladığım gibi çıktım.
Haftada bir şişe cif bitiren birine az gelir sanırım bu bidon.:)
 En kısa zamanda kullanıp yazarım..
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder