4 Kasım 2013 Pazartesi

Mini watsons alışverişim...

Yeniden merhabalar...
Son zamanlarda hep yaptığım gibi alışverişte aldım soluğu..Bozulan moralinizi ne dzeltiyo bilmiyorum ama
Özellikle Foruma gittiğimde Watsons'a uğramadan yapamayanlardanım...
Son zamanlarda ruh halimden midir niye bilmiyorum ama ürünleri orjinal boylarından ziyade
mini boyları daha çok hoşuma gider oldu.
Sadece argan yağlı duş jeli orjinal boyda...
Selin koku giderici kolonya ve limonlu duş jeli..
Tony&Guy saç kremi...Rebul jasmine kolonya...Nivea soft el&vücut kremi...
Diş fırçası kutusu...ve en çok hoşuma giden marionnaud spray...Travalo çıkmasaymış biz n'apıcakmışız bilmiyorum...:))
Bu geçen haftanın alışverişydi..Dün deee..

Dove sürekli kullandığım bir sabun...Pardon sabun değildi o nemlendirici bar :)Yanında sabunluğuyla beraber 3 tanesi 6.50 liraydı..Pastel ve Golden Rose rujların renklerine ve kalıcıklarına hayret ettim..Nasıl olduysa bu defa pastel 55 almadım.:) Emektar rengim..Uygun fiyatlı ürünlerde de cidden güzel renkler olabiliyo..
Selin markasıyla ilgili gördükleriniz de içinde tek kullanımlık duş jeli barındırıyo..Kasada poşetin içine attıklarını gördük..
Her ikisini de uygulamaya çalıştım ama pastel daha nude olmasına rağmen neredeyse 55 numarası gibi çıkmış.
Pastel lipstick 01 çok nude olmasa da hoş bir rengi ve kremsi bir dokusu var...
Golden rose Perfect shine lipstick vitamins A&E 217...Pembe tonlarda bir ruj..Daha önce golden rose kullandığımda dudaklarımı kötü yapmıştı ama bunu beğendim...
Bu hafta da böyle geçti...Daha güzerlleri sizin olsun.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder