4 Kasım 2013 Pazartesi

Thebodyshop alışverişi...

Yeniden merhaba...
Uzun zamandır uğramamıştım body shop'a...
Çünkü burnumu uzatsam boyum kadar alışveriş yapıp çıkıyodum hep...
Bu yüzden sadece sakince gezmeyi tercih ettim ve bu kadarcıkla yetindim..
Kardeşim kendisine ahşap taraklardan alırken bana da hediye etti..
En sevindiğim şey ise Limited edition Love Etc...Sun kiss EDT bulmuş olmam...
Ne zaman gitsem olmayan Ocean ise yaklaşık 4 senedir gelmiyormuş.:( Bir ocean bir de Love etc...Fiyatı da gördüğünüz gibi...White musk smoky rose ise bana çok çekici gelmedi açıkçası..
Yeni çıkmış sanırım.Çıkmasa da olurmuş sanki.:)) Tabi sevenleri varsa onu bilmem tercih meselesi...
Facial brush eskiden beri kullandığım farklı bir markanın kısacık versiyonu. Hep işe yarar yani.
Moralim düzelene kadar daha çok alışveriş yapar yayınlarım:) 
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder